No to zacznę prezentację
Duża wersja (zalecana) http://www.deviantart.com/view/6790056/
Mała wersja (dla modemów) http://www.deviantart.com/deviation/6790056/
Ołówiek HB na 120 g/m2 papierze. Uwagi mile widziane
Strona główna ‹ FAN CENTER ‹ Twórczość Fanów

Kourin napisał(a): Ołówiek HB na 120 g/m2 papierze. Uwagi mile widziane
) Później się z w/w na szczęscie już nie spotkałam na szczęscie dla wszelakich ołówków, kartek papieru etc
) Nie znam się, więc żadnych uwag głosić nie mam prawa (ani żadnych pomysłów na takowe)

Nie znam się, więc żadnych uwag głosić nie mam prawa (ani żadnych pomysłów na takowe)

Uwagi mile widziane

marta_bongiovi napisał(a):Co do tego pana pierwszego (z kucykiem;))
1. Prawy bark - za duży? za wysoko?
2. Ręka podpierająca - chyba nieproporcjonalna do twarzy, nienaturalnie wygięta;) apdejt: sorry, jednak można ją tak wygiąć, ale i tak dość dziwinie to wygląda
3. Koszulka pod fartuchem - szczerze mówiąc wygląda jakby w ogóle nie było tej koszulki, tylko gość miał fałdy tłuszczu na brzuchu:> mi osobiście te fałdy na koszulce się nie podobają.
4. Noga, o którą się pan opiera - cienie (od dołu) wyglądają jakby była chudziutka, a podejrzewam, że taka nie jest.
5. Twarz - idealna!
Pan drugi (z mikrofonem:))
Jedyne zastrzeżenia mam do ręki trzymającej właściwy (nie stojak;)) mikrofon: wygląda jakby trzymał ją jeden palec. Reszta świetna - najlepsze spodnie: genialne cienie. Szkoda tylko, że zbliżenia nie można zobaczyć i szkoda, że nie farbami
Z kilkoma się zgadzam, szczególnie z nogą pana w fartuchu i ręką pana z mikrofonem... Hm...
) Daję tylko wersję dużą (uwaga modemy), bo DA tak skurczył obrazek do podglądu, że nic na nim nie widać.